Liten uppdatering

Det har blivit lite av en bloggpaus igen, fullt upp med packningen och nu även mamma på besök, jag har inte tid på kvällen helt enkelt :) Jag ska återkomma så snart det lugnat ner sig....kontainern ska hämtas 15e juli så tills dess gäller det att packa järnet.

Vi har bestämt oss att vi ska försöka hyra ut vårt hem och då blev det genast lite mer jobb, nu kan vi ju inte lämna något alls här hemma utan allt måste packas och ner i garaget om det inte ska med till Dubai.

Igår var det dax för bröllop igen, makens barn och ungdoms kompis gifte sig och det var ett helt ok bröllop faktiskt. Mamma var hemma med barnen och maken fick träffa några andra gamla vänner innan vi flyttar. Sonen var gullig som vanligt och sa "mamma vad fin du är" när jag klätt på mig och kom och sa hej då.

Igår tackade vi av barnens fröknar i skolan, bjöd dem på tårta och så fick de té som jag hade köpt i London. Mycket uppskattat och jag fick gråta en skvätt, tänk vad jag kommer sakna fröknarna..tryggheten i fröknar man känner.




Kommentarer
Erika Arnehed

Hej hej vad intressant din blogg verkar! kommer med all säkerhet läsa dina inlägg lite mer! (: Hoppas du har en rolig dag :p

2011-06-30 @ 10:08:59
URL: http://jade.se/paketresor


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0