Bästa golvtorkaren

Våran golvmopp är den bästa som finns tror jag och en kompis som flyttade till London hittade ingen där och fick köpa ny när hon var på Malta på besök. Därför kom jag att tänka på hur jag skulle klara mig utan den golvmoppen i Dubai? Ska jag bege mig ut i halvpanik och skaffa en att skicka med i containern? Efter att tänkt lite mer bestämde jag mig att det bästa nog vore om jag skaffade en ny som vi skickar med cargo till Dubai, då kommer den fram fortare så maken kan få den direkt när han kommer dit men vid närmare eftertanke måste jag ju ha den speciella hinken till och den är ju lite onödigt stor för att skicka med cargo...Kanske måste jag ut och köpa ikväll ändå?

Här är en länk till den bästa golvmoppen i världen för den som är nyfiken



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0