Ny bilstol

Sonen behöver ny bilstol, för framåtvänt åkande, till nästa gång vi kommer till Sverige. Den här gången får det gå även fast det är väldigt trångt (Saab som ska vara familjebil har ändå väldigt dåligt med plats för bilbarnstol). Tänkte kolla lite för att förbereda mig på vilken sort och modell som skulle vara bra så jag kunde beställa eller be mamma köpa närmare inpå men så sålde babyland ut 2010 färgerna av Britax Kid Plus som verkar vara den mest köpa och bästa bilstolen just nu. När jag tänkte efter lite bestämde jag mig för att slå till, 2011 färgerna var inte alls lika fina.

Efter lite research på malta inser jag att vi inte hittar något som duger, inte ens för framåtvänt åkande! Åkte därför upp en annan dag och slog till på ännu en som jag kan ta med mig ner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0