Tillbaka i bloggrutinen?

I fredags jobbade maken för första gången sen vi kom tillbaka till Malta. Nästan en hel månads ledighet! Helt galet men jag har som jag nämde tidigare valt att umgås istället för att blogga så det har varit lite dött i bloggen, nu ska jag se om jag kan göra comeback, han jobbar en del nu sista dagarna i februari.

Kanske kommer det mer imorgon, ikväll måste jag stryka lite skjortor. Inte för att jag eg måste, maken brukar göra det själv, men jag vet att han skulle bli så glad om jag gjorde det så jag tittar på mina serier och stryker lite tänkte jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0