Men seriöst alltså?!

Jag blir sååå matt. Trots att det var mer än 5 år sedan vi gifte oss kollar jag fortfarande in på Bröllopstorget emellanåt, mest för att se om jag kan komma med tips till någon men oxå av nyfikenhet. Jag har svarat i vad som känns som 100 trådar om Malta och jag fattar inte varför man inte provar sökfunktionen innan man startar en ny tråd. Samma sak med passfrågan, säkert en gång i månaden kommer en ny tråd där någon frågar hur fort man får nytt pass, namnändring och vilket namn man ska beställa bröllopsresan i. Jag menar allvarligt talat, folk har inte ork att svara samma sak om och om igen. Det här händer ofta på familjeliv med, frågor om vätska i handbaggage, hur mkt vikt man får checka in för bebis och folk som frågar efter allmänna råd om att flyga med barn/bebis. Tänk om folk kunde tänka efter lite och aktivt söka information innan de startar nya trådar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0