Tillbaka

Efter en liten blogg paus är jag nu tillbaka. Var rätt tom inombords efter tjafset med maiden men för att uppdatera det hela lite så körde vi tillbaka henne till agenturen på måndag morgonen och det var skönt att få lite lugn och ro här hemma igen. Annars har vi i veckan haft det ganska bra. Maken har äntligen fixat framsida till diskmaskinen och vi har skaffat trådbacksset till skåpet under tvättstället i badrummet, nu ska här bli ordning! Nu är maken i Manchester ett dygn och jag har skickat med en shoppinglista. Lite vinterkläder till barnen när vi ska till Malta behövs. Sen är det fullt upp fram tills vi åker, imorgon tennis och lekplats träff innan maken kommer hem på kvällen. Lördag julfestival på DESS. Söndag kommer städfirma och vi måste packa för måndag och tisdag är maken på jobb till Köpenhamn och tidigt onsdag morgon blir det Malta för hela slanten. Nu ser jag fram emot det hela! Hoppas bara jag slipper känna mig gnällig när jag vill ha mystid tillsammans bara vi fyra.


Kommentarer
F

Full fart låter det som!

2011-12-10 @ 20:02:41
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0