Det ska då aldrig få kännas bra....

....helst ska det strula hela tiden verkar det. Efter vad som kändes som en ljusning igår känns det helt nattsvart idag. Det strular med bilkörandet, helt plötsligt verkar det som jag inte kommer att kunna köra hyrbil då jag inte har fått sk "Entry visa" utan "Resident visa" men fråga mig inte vad det är för skillnad annat än att jag hade fått köra på entry visa men inte resident....Det här innebär ju alltså att varken jag eller maken kan köra bil. Den första tiden då vi VERKLIGEN behöver ta oss till en massa olika ställen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0