Wow!

Det känns som en del människor sticker huvudet i sanden....."pratade" just med en kollega till maken på msn, jag känner henne väl eftersom de pluggade tillsammans i spanien. Hon berättade att de ska till skolan på Open day eftersom de funderar på att skicka sin son dit. Då slår det mig att det är banne mig kanon modigt, eller kanske rent av dumdristigt (?) med tanke på hur deras jobb situation ser ut. Jag tror INTE att vi hade valt privatskola om livet såg så ostabilt ut som det gör nu. Självklart hoppar vi inte av innan vi vet vad som kommer hända men att göra det aktiva valet? :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0