Dubbel wow!

Maken gick vidare! Av 12 blev de nedsållade till endast 4. Oväntat att de tog ut så få men vilken glädje när beskedet kom. De hade sagt att får man klart från läkarundersökningen och de får 2 av 3 positiva referenser är man i princip inne. Enda som kan hända då är om vice presidenten för Emirates sätter stopp och det skulle vara om det finns någon "gentlemen agreement" mellan företagen att man inte ska anställa "deras" piloter. Bara att invänta säkra besked men vilken lättnad. Många tankar far i huvudet men de får jag återkomma till, nu måste jag lägga mig, hoppas jag hinner sova lite i sängen inatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0