Allvarligt talat...

....hur ska man kunna veta vad som är bäst? Vilket val som är det rätta för oss som familj?

En kollega till maken har skickat en rad till honom och sa "bestäm dig inte än, vi pratar mer när du är tillbaka" dvs han har hört ytterligare något bud. Jag har ju sagt att jag inte ska ta åt mig av allt som sägs, att jag ska tro på min magkänsla och jag tror ju inte det blir någon ordning på företaget men det är ju inget enkelt beslut att rota upp hela familjen. Nu vet vi ju inte än om maken blir erbjuden jobb i Dubai men frågarn är om det räcker det med en liten liten chans att vi har en framtid här för att chansa och stanna? Vi trivs ju ändå här....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0