Tillbaka på Malta

Jag fick visserligen inte med mig allt men jag tycker jag löste det på ett rätt bra sätt. Hade även lite bekymmer med handbaggaget som inte räckte till eftersom vi skulle övernatta och jag planerat att lämna in mina väskor redan på kvällen. Löste det genom att ta med en extra väska, visst var det jobbigt att släpa på allt men det gick. Resan gick ändå rätt bra, barnen har faktiskt skött sig jätte bra men man blir sååå trött ändå. Plus att jag vaknade 2 timmar innan väckarklockan (kl 3.38) och lyckades inte somna om hur jag än försökte. Jag har packat upp den ena väskan men inte orkat ta tag i den andra, det får bli imorgon...eller en annan dag :D

Barnen ligger i sina sängar, dottern ska för första gången sova i sin stora säng, i deras gemensamma sovrum. Vi får se hur det går. Sonen konstaterade att han inte ville ha henne där inne, "för hon öppnar ögonen och gnessar"....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0