Rätt nöjd med dagen

Idag har jag motionerat, bara det skulle räcka för att få mig känna mig nöjd. Lägg till på detta att bilen gick igenom besiktningen och jag lyckades få maken att äntligen fixa till en kökslist som varit borta sen vi flyttade in. Vi fick ju börja med att skaffa en ny diskmaksin eftersom den gamla visade sig vara paj. Trots att den nya hade samma storlek som den gamla tog dörren i listen under köksbänken. Vi tog bort den och det blev ett framtidsprojekt att fixa till lsiten. Idag blev det äntligen klart! en som har ett garage några dörrar ner brukar snicka möbler och vi hade tänkt ta oss dit och se om han kunde hjälpa till och det var inga problem. Han sågade till listen och nu ser det fin fint ut i köket. Gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0