Fel bloggat!

Igår måste jag varit himla förvirrad, bloggade på svenska i engelska delen och på engelska i svenska delen. Här är iaf ett inlägg från igår

Dottern gnällde lite när hon fattade att det var skoldags imorse men ingen gråt i bilen och ingen gråt när jag lämnade. Hon såg inte överlycklig ut när jag gick men hon grät inte, det är huvudsaken.

Meningen var att jag och en nynedflyttad kompis skulle gå på promenad men nattens regn satte stopp för detta. Det vräkte ner och nu iefterhand såg jag att nån myndighet hade gett rådet att stanna inne! Vi tog oss dock till skolan utan problem, det gick sakta och det var kanonmycket trafik. Vägarna var oframkomliga nästan ända till lunch men vi fick oss en trevlig pratstund istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0