Heeeelt slut!

Idag har det verkligen varit en lång dag, väckarklockan ställd för att köra barnen till farmor och farfar, sen upp och hämta kanadensarna och vidare till Ghajn Tuffieha där dagens fotografering skulle gå av stapeln. Solen kom och gick men det blev nog många fina bilder tack vare kanon fotograf och avlslappnade "foto objekt". Förbi hemma för att hämta tårtan jag bakade igår, vidare till makens föräldrar. Där blev det lunch och en massa snack trots lite konstig stämning eftersom makens syster satt och grät i tysthet i princip hela tiden. Jag vet inte varför, den här gången har vi ju sagt att vi vill hålla oss utanför det hela men jag gissar att det inte är bra mellan henne och hennes man igen. Troligtvis vet inte ens kusinen om hur läget är och det måste ju ha varit ännu konstigare för henne att sitta där....Dagen avslutades med en tur till makens brors hus för att se hur saker och ting händer där, de ska ju flytta in om 6 månader nu :) Där fick vi se kanonfint åskväder dra in över Malta, myyysigt!

Nu sitter jag helt utmattad i soffan och funderar hur tidigt det är "ok" att lägga sig egentligen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0