Vem går ut och handlar egentligen?

De senaste dagarna har jag klickat hem en hoper grejer på ebay. Sls fritt shampo, balsam och tvål till barnen, stegräknare till mig, "armrem" som man stoppar mp3 spelaren i när man motionerar (förutom tidigare inköp som jag väntar på, studsmattan till barnen och sls fritt shampo till mig) och jag letar nu som bäst efter ett hopprep att använda till mitt motionsprogram. Allvarligt talat, iallafall om man bor på Malta, hur orkar man ge sig ut i hettan och leta grejer? Det man hittar är ju ändå bara jätte dyrt, dålig kvalite eller går inte att få tag på. PLUS att man måste köra bil hit och dit och leta parkering längre tid än man är i affären.

Jag säger bara en sak:

Hurra för ebay!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0