Födelsedagspresenten

Kopierar in texten om min födelsedagspresent och här kommer en bild på underverket :)

Fick en kanonfin födelsedag och trots att jag och maken egentligen inte ger varandra presenter längre hade barnen tagit lite pengar ur sina sparbössor (och maken lagt till resten) och valt ut en present till mig. Jag har inte haft halsband till vardags sen jag fick barn, ville inte ha barn som drar och sliter i det men nu är de tillräckligt stora och sonen hade valt ut ett kanonfint halsband med en fjärilsberlock med pärlemor. Det var en mäkta stolt son som överlämnade paketet. Så härligt att se sån glädje av att ge bort något. Får inte till någon bra bild men återkommer om jag lyckas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0