Snyggaste skorna!

Hade tänkt köpa barnens sommar sandaler i Sverige, såg att Kavat hade samma modell som sonen hade förra året men i en annan färg (svart i år, sand förra året). Vi var kanon nöjda med den här skon och jag hade hoppats att den skulle återkomma. Jag ville köpa likadana skor till barnen, fast i olika färg men årets modell började från storlek 24 och så stora fötter har inte dottern än. Däremot tyckte jag inte att den svarta var så snygg/bra och blev idag jätte glad när jag såg att Kavats egen webbshop hade förra årets färger, och då även flickskorna från storlek 22. Gissa om jag blev glad! De skickar fraktfritt inom Sverige och till Europa för 60 kr, verkligen överkomligt! Nu ska jag mäta barnens fötter och beställa så inte jag blir utan :)

Har även lagt till en crockskopia till min Next beställning (ett par shorts blev kvar av misstag hos kompisen och hon ska skicka dom snart), jätte fräcka. Ni han se dom här....i grönt så klart! Nu vill jag bara hitta något liknande till dottern, förra året såg jag jätte söta med hjärtan som "hål" uppepå foten. Får se vad jag kan hitta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0