Kånken

Tänk vad man "måste" ha framförhållning när man är så envis och bestämd som jag. Just nu planerar jag för dotterns skolväska. Kommer ju inte behövas förrän i oktober men jag vill inte hamna i sitsen där jag inte har en, i mina ögon, lämplig skolväska. Vill absolut inte köpa en princess/barbie väska så då måste jag köpa något i sverige och nu i vår kommer många besök så det vore eg läge att skaffa väskan "nu" så att någon kan ta den med sig jag har ju alltid så himla mycket grejer att bära när jag reser så det som går att skicka med andra är kanonbra. Sonen har haft en mörkblå Fjällräven Mini Kånken, jag tror det blir bra till dottern oxå. Kikade lite vad det finns för färger som skulle passa till flickor för jag vill gärna att väskan ska vara mörk och hittade en jätte fin lila! Perfekt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0