En helt vanlig söndag som blev en mardröm! (inte för kräsmagade)

När vi gick och la oss på söndagkvällen möttes vi av sonen i dörren till hans rum. Maken tog med honom till toaletten för att kissa när jag hörde värsta splashet. En spya så klart! Sonen hann kräkas några gånger till innan han och maken somnade på soffan. Sen var det min tur....vid 4 tiden när jag hängde över toan hörde jag dottern skrika i panik i sovrummet och det slog mig direkt att hon hade kräkts med. Maken kom bärandes på henne och mycket riktigt. Snacka om sjukstuga och galen natt! Sonen klarade sig hela dagen igår men fick feber på eftermiddagen, jag mådde riktigt bra på eftermiddagen och var hungrig och dottern kräktes sista gången vid 11 tiden. Jag hade ätit ett ägg och blev jätte dålig igen framåt kvällen. Barnen har ätit frukost och lunch idag och verkar helt återställda så imorgon blir det allt skola för sonen. Själv mår jag inte jätte bra, suger i mig någon isglass emellanåt och dricker så mkt vatten jag kan men det känns inte jätte lovande. Spekulerar i att mina immunförsvars mediciner påverkar så det tar längre tid för mig att bli frisk än de andra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0