Tufft värre

För ca en månad sen skrev jag om makens systers graviditet, du kan läsa om inlägget här. Igår kontaktade svägerskan mig på facebook, frågade om maken var hemma. Jag svarade att han var ute och undrade om allt vara okej. Nej svarade hon och berättade att det inte finns något hjärtslag den här gången heller. Vad ska man säga liksom? Naturligtvis beklagade jag men jag vill inte överdriva heller, hon vet ju att vi inte tycker att hon skulle skaffa barn just nu. Jag frågade om hon väntar sig att det ska bli strul med maken igen sa hon att hon inte visste, han var på jobbet och hade varit sen han fick beskedet. Nu hoppas jag att han visar att vi har fel om honom och tar hand om sig själv och sin fru och inte stänger in sig själv och säger elaka saker till svägerskan ELLER att han gör just de sakerna och hon får nog den här gången och inte förlåter. Den som lever.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0