Next rea

Idag började rean på Next. Jag hade besämt mig för att åka dit en sväng eftersom jag hade suktat lite efter en klänning till dottern och ska man åka är det ju lika bra att åka på morgonen om man ändå är uppe, innan det blivit alltför varmt och så kanske man hittar parkering tänkte jag. Vi fick vänta lite utanför (sånt har jag alltid varit anti, att vänta utanför affär när de öppnar för rea men jag hittade ju parkering fortare än jag hade trott). Fick tag på jeansklänningen jag var ute efter och en annan fin klänning till dottern. Sonen fick välja en t-shirt själv så han fick något han med.

Här får ni se resultatet, men bortse från oredan i bakgrunden. Sonen vägrade vara med på kort och dottern var bara nöjd en liiiten stund som ni kan se...













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0