Träningen

Jag måste säga att jag känner mig lite nöjd med att jag kommit igång skapligt med träningen. Har hittat ett "program" i ett magazine där man 2 gånger i veckan ska köra cardio på 30 minuter och 2 gånger i veckan ska man göra träningsprogrammet där det ingår rörelser och vikter. I 2 veckor har jag nu varit duktig och gjort mina 4 pass och trots att det ännu känns som jag ska dö när jag håller på så hänger jag i. Det bara måste hända något nu. Det syns inget på vågen än men jag hoppas att det kommer göra det snart nog. Däremot så kan jag känna att kläderna inte är riktigt lika tighta som de varit på slutet så någon skillnad har det väl gjort. Står i programmet att man ska märka resultat efter 4 veckor så jag får väl inte hoppas för mycket än....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0