Stackars puman i skönhets salongen

Jag har helt glömt att berätta om dotterns reaktion när vi kom in i skönhets salongen. Hon som alltid är kaxig och glad blev helt försörd och grät stooora tårar. Efter några sekunders tänkande kom jag på att det nog var britsen hon blev rädd för, 3 sprutor de senaste 3 veckorna hade nog gjort sitt till och hon trodde väl det var dax för ännu en stackarn :) Jag försökte trösta och min beutician försökte förklara att hon inte är en doktor men det enda som funkade var när jag klättrade upp på britsen, då satte hon sig glatt och lekte med det pussel jag hade tagit med mig till henne. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0