Hoppsan

Skulle precis börja skriva ett inlägg om hur vi inatt ska prova att flytta ut dottern ur vårt sovrum. Jag bar ut hennes spjälsäng och nattade barnen tillsammans och smög sedan ut. Sonen sov gott och jag trodde dottern sov oxå. Plockade undan lite disk och satte mig till rätta och hörde värsta illtjutet. Dottern var vaken! Nu vet jag inte om hon somnat och vaknat igen (jag tror faktiskt det) eller om hon aldrig somnat. Hoppas att det är något tillfälligt för nu vill jag verkligen "ha tillbaka" vårt sovrum. Kunna använda toaletten där, få plats för nattduksborden och slippa smyga in när det är läggdax.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0