Härlig söndag

Igår for vi till lekpark på förmiddagen, barnen hade jätte kul ända tills dottern ramlade baklänges ner för trappen till det ena lektornet. En pappa som kom fram till henne ung samtidigt som mig blängde på mig som att jag är den allra sämsta mamman som finns eftersom jag inte var ett steg bakom dottern hela tiden. Själv kände jag mig inte alls misslyckad, hon har ju lekt utan problem 100 gånger förut och jag tycker faktiskt att barnen måste lära sig vad som händer när de inte är uppmärksamma på det de gör. Klart hon var ledsen men det var ju bara 4-5 trappsteg och "mjukt" underlag där hon landade så inte tog hon nån större skada direkt. Den här pappan som blängde hade säkert inte ens bilstol till sina barn och det är i mina ögon 1000 gånger värre än att inte stå som en hök över dottern varje sekund.  Efter ett stopp på Dr. Juice var det sedvanlig söndagslunch hos svärföräldrarna. Jag måste säga att det går bättre och bättre, det verkar som jag kan skaka av mig alla kommentarer bättre numer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0