Farligt effektiv igen :)

Nja inte jätte farligt men jag har ändå fått en hel del uträttat idag. 15km på crosstrainern, klippt håret, tagit blodprov och letat sport bh (dock utan resultat, hur kan man kalla sig sport affär men inte ha sport bh?). Ska nu leta lite på ebay, kanske jag kan hitta något där? Häromdagen fick jag förresten mitt "medlemsskap" i Coeliac association Malta. Fick en massa information och även nys om något som kallas toastbags. Det är en återanvändingsbar påse så att man kan rosta glutenfritt bröd i vanlig brödrost utan att det är risk för att man får andra brödsmulor med. Verkade kanon! De skulle köpa in, 2st för 8 euro men jag täntke mig för för en gångs skull och kollade ebay. Med frakt fick jag 4st för 4.98 GBP! Man ska banne mig alltid kolla ebay innan man köper nåt :) När jag var i London senast och bodde på hotell kunde jag ju inte äta någon frukost alls eftersom det var kontinental frukost och jag hade inte ens tagit med mig bröd eftersom jag visste att jag inte skulle vilja äta det rostat i vanlig brödrost. Nästa gång ska jag minsann äta rostad macka jag med :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0