Effektiv måndagsförmiddag

Imorse tog maken dottern med sig när han körde sonen till skolan. Jag fick då tid att träna lite, detta är eg ett kapitel för sig så jag återkommer om det. När de kom hem igen körde maken igång med att fixa med lådan till vatten pumpen på taket (det var inte bara vattenvärmaren som skulle få sig en låda, utan även vatten pumpen behövde tydligen skydd mot vatten och vind) medans jag tränade färdigt och sedan monterade sängborden. Nu är maken och jobbar och sonen spelar spel, Kalle Kunskap. Han spelar spelet från 3 år och det är eg liiiite avancerat för honom, jag måste hjälpa till jätte mkt. Jag har även lyckats parkera bilen i garaget helt på egen hand! Känner mig riktigt stolt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0