Hostar och hostar och hostar

Hostan har tilltagit nu ikväll, så illa att jag inte kunde ligga brevid sonen tills han somnade jag störde honom för mkt. Nu ligger han här på soffan med mig, eller ligger och ligger, han far runt som en galning, sjunger (viskande), pussas, klappar mig och killar mig i huvudet. Funderar om jag får ta host medicin, fick precis iväg ett sms till en läkar kompis och hoppas på snabbt svar så jag kan ta mig något och sen borsta tänderna. Får bli kanontidig kväll för mig idag verkar det, sonen kan inte sova så länge datorn är på säger han.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0