Träbröllopsdag

Idag "firar" jag och maken träbröllopsdag, 5 år har redan passerat sedan vi bytte löften där hemma i Sverige. Strax före lunch lämnade vi av barnen hos farmor och farfar, äntligen tyckte sonen att det skulle vara ok att sova någon annanstans än hemma. Jag har inte velat pressa honom i den frågan men efter lite "mutor" som promenad med glass och åktur i det lilla tåget längs strandpromenaden gav han alltså sitt samtycke. Vi har passat på att ta en siesta, kört varsin tur på crosstrainern (maken kör just nu), sen blir det dusch och middag och ev promenad innan vi ska se på bio, blir nog Twilight. Ska bli både skönt och konstigt att sova utan något barn som stör och att få sova precis så länge som kroppen vill. Fast såklar saknar jag ju mina gullungar oxå....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0