Älskade barn!

Det blev ingen jätte sovmorgon imorse, vaknade strax efter 7, det var nog tomt i sängen utan barnen....

Innan vi hämtade dem åkte vi och provade ut nya träningsskor till mig samt köpte böcker till dottern i födelsedagspresent från farföräldrarna. Vi hade bestämt att vi skulle ta hand om inköpet så att det inte skulle bli dubletter. Böcker på maltesiska var det som gällde och det var kanon mycket folk i bokhandeln (folk var ute och köpte skolböcker) men det var skönt att titta på böcker utan att nervöst hålla koll på barnen som bara vill läsa och bläddra i alla böcker de kommer över.  De hade ganska bra erbjudanden (tag 3 betala för 2) så vi fick en hel hoper böcker.

När vi i bilen kom närmare och närmare svärföräldrarnas lägenhet blev jag mer och mer "spänd"  och såg jätte mycket fram emot att träffa barnen igen. Maken tyckte jag skulle förbereda mig på att de knappt skulle reagera när vi klev in men han hade fel, dottern kom springandes och gav en jätte goo kram, sonen inte långt efter. De är så härliga!

De hade haft det jätte bra med farmor och farfar och sonen kunde nog tänka sig att sova hos dem igen. Skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0