Vilken aktiv dag!

Idag blev en fullspäckad dag som började med promenad för min del och direkt efter frukost begav vi oss mot flygplatsen för att fixa med min biljett till Catania i helgen. Som vanligt tar det sanslöst lång tid, personalbiljetter får man inte enkelt. Vi hadecket  dock tur och fick lämna uppgifterna så återkommer hon när biljetterna är klara så är det bara att hämta upp. Sedan till själva flygplatsen där vi var upp till lekhörnan och sonen fick leka, glada besked för dottern, under 1½ år lekte man gratis så hon fick krypa runt lite och spana. Tänk vilken skillnad det är på olika barn! Sonen fick jag locka med mig in bland grejerna fast han var mkt äldre än dottern är nu medans hon morskt drog runt och klättrade på allt hon kom över. Hem och laga lunch, liten vila och sedan till Smart för shopping. Tänk så mycket fortare man fixar shoppingen när man har en ordentlig shopping lista! Maken tog sedan med barnen till lekparken medans jag fixade middag. Nu blir det The accidental husband på tvn, men några smarriga cashew nötter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0