Älskade ungar!

Trots att vi inte sov hemma inatt var det underbart att få krypa ner i sängen hos mina små älsklingar igår kväll. Vi sov rätt bra allihopa och när dottern vaknade slog hon sakta upp ögonen och fick syn på mig, då spärrade hon upp ögonen ännu mer, som för att kolla att hon såg rätt och sedan log hon med hela ansiktet, tittade bort och kollade igen, att jag var kvar. Sonen sov någon liten stund längre så jag och dottern satt och kramades en stund. Jag såg när sonen vaknade och han tittade sig omkring lite småförvirrat men när han såg mig kastade han av sig lakanet och kröp så snabbt han kunde fram till mig och kramade mig länge och hårt. Härligt att veta att man var saknad :) Medans barnen åt frukost packade jag ihop grejerna så att vi skulle kunna åka hem så snart som möjligt men sonen ville helst att jag skulle vara i köket, han var orolig att jag skulle försvinna igen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0