SAS biljetter

Idag råkade jag gå in på sas hemsidan för att kolla om de hade bestämt sig för att flyga till Malta igen nästa vår och sommar och gissa min förvåning när biljetter fanns att köpa! De kommer resa torsdagar och söndagar igen och billigaste avgångarna kostar 1400 kronor. Jag slog till och bokade mina sverige biljetter på en gång, det blir en kortare resa över midsommar och sen en längre på en månad i mitten på augusti. Jätte skönt! Pappa har oxå slagit till och bokat resa över min födelsedag. Nu hoppas jag att några fler vänner och familj tar sig i kragen och bokar så de kan komma hit. Mamma ska bearbeta mormor lite och se om hon inte kan få med sig henne hit, det vore trevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0