Underbara ungar!

Trots att de driver en till vansinne emellanåt och det känns som de bara bråkar är det faktiskt inte så. Sonen vill ju gärna hålla handen när han är trött men jag vägrade på tidiga kvällen så han tog tag i dotterns hand. Hon blir ju salig bara hon får vara med så hon satt där nöjt och tittade på greta gris med honom. *kärlek* jag försökte smyga iväg och hämta kameran men så fort jag rörde mig fick dottern nog och så var det slut på den mys stunden.

På sista tiden vill sonen gärna se sina dvds på makens bärbara dator (ingen aning om varför) men han sitter och klickar och "tappar bort" video fönstret och då får man komma och hjälpa honom. Jag sa säkert till 10 gånger att han fick sluta klicka men det gick ju inte in, då sa jag att nu är det sista gången jag hjälper dig, nu är det nog. Trots detta dröjde det inte länge innan följande kommentar fälldes: "look mommy, j tryckte!" Vad ska man säga liksom?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0