Sko funderingar

Om två veckor är jag i London! Hurra! Då ska jag köpa skor till barnen (just nu har de mer sandal liknande skor) och jag har två alternativ till dem båda. Har svårt att bestämma mig om de behöver mer än ett par (det är ju inte så att de behöver vinterstövlar och vanliga skor direkt), rent spontant känns det som de bara behöver ett par skor men när jag tänker efter hade ju sonen två par i somras så jag vet inte riktigt. Om det nu räcker med ett par, vilka skor skulle du valt? När det gäller dottern måste jag ju tänka praktiskt oxå, det ena paret är bruna och neutrala (passar med allt) medans det andra paret är mer tjejiga men då oxå kanske inte passar med vad som helst.

Till sonen:

De här eller de här

Till dottern:

De här eller de här

Och förresten! Som en liten parantes, snacka om att det är prisvärt med Clark skor....speciellt med pundet som ligger så pass lågt, tänk att få en riktigt bra barnsko för runt 350 kronor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0