Sports day

Idag hade sonen sin "sports day" på skolan. Fröknarna hade gjort ett jätte jobb och förberett dels en "hinderbana" och lite sång och dans. Barnen tyckte det var jätte kul att få visa upp sig för föräldrarna och spexade järnet. Jag var så stolt så jag höll på att spricka, naturligtvis var min son sötast och bäst ;) Snacka om fånig man har blivit sen man fick barn! En timme tog "uppvisningen" och sedan fick barnen medalj och glass. Sonen ville gärna stanna kvar och måla med de andra barnen så han fick en extra dag på skolan medans jag och maken åkte och tog en fika i lugn och ro. Bilder kommer när nya kortläsaren dyker upp med posten.

Huvudläraren i sonens klass hade lovord att säga om sonen, hur snäll och rar han är men även att vi har lyckats så bra i anknytningen till sonen. Hon sa att han är ett perfekt exempel på hur det "skulle" vara. Vad stolt man blir!

Korläsaren är här...här kommer bilder


























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0