"Ovely mummy!"

Igår kväll var jag upp och målade på taket i ett par timmar efter kvällsmaten. Det är så himla mycket att göra hela tiden och det hänger över mig. Vill helst få målat lite innan det blir dödshett även kvällstid. Sonen var mkt duktig och höll sig på avstånd från färgbyttan och den nymålade väggen. Rätt vad det är säger han "ovely mummy", vad sa du sa jag? "painting ovely mummy" svarar han då. Tycker du att jag målar lovely frågade jag då, Yeeees svarar sonen. Hur gulligt är inte det?


Kommentarer
Sara (Vanadotter)

Va gulligt sagt! Isak brukar säga "mamma vad duktig du är". Senast idag när jag klippte gräsmattan. Sånt värmer! :-)

2009-05-27 @ 22:27:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0