Snart bär det av till Sverige

Just nu sitter sonen och dottern på golvet och leker lite med duplo. Jag tar det lite lugnt och kikar på tågbiljetter från Arlanda och hem. Jäklar vad dyrt det är att åka till och från Arlanda numer. 280 spänn + 43 för sittplats. För samma summa har ju mamma kommit ända från Dalarna ner till västkusten ibland. Men vi tar väl tåget upp och så hoppas jag kunna övertala pappa att köra oss ner när det är dax att åka hem. Vore kanon skönt om jag kunde få skjuts så kan jag isf ta med mig en massa extra grejer som böcker jag beställt och kanske oxå en grind till trappan i nya bostaden. Eftersom sonen passerat 2 år nu får vi totalt ha med oss 50kg i baggage så man vill ju utnyttja så mkt man kan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0