Onsdag med pappan på jobbet

Natten till igår hade dottern feber, igen! så vi tog en slapp förmiddag här hemma så hon kunde vila gott och sonen och jag städade av balkongen, la ut en filt och satte oss där ute i solen och byggde duplo och läste böcker, kanon mysigt! Det blev tidig lunch och en skön vila innan jag hade tänkt att vi skulle åka och hämta pappan på flygplatsen. Han skulle landa 15.40 och vi vaknade 14.45 men när jag kollade flygplats hemsidan skulle de komma tidigt, redan 15.07 så vi hann inte ner! Natten till idag har jag spenderat på soffan med dottern, hon är täppt i näsan och har svårt att andas stackarn. Maken tog henne till en doktor på kvällen och hon skrev ut pencillin, som vanligt! Men maken frågade om det verkligen var nödvändigt och hon sa att ja, det var det, så vi kan ju inte bara ignorera vad läkaren rekomenderar. Hoppas hon blir frisk snart och att dessa eviga förkylningar snart är över, det känns faktiskt som att våren är på väg, det är inte alls lika kallt inomhus längre, hoppas det håller i sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0