Hurra hurra hurra!

Maken har fått en veckas semester i juli! Undrens tid är inte förbi :D Jag blir kanonglad och det kommer barnen bli oxå när pappan dyker upp hemma hos mormor. Imorgon kommer schemat ut officiellt så då ska vi börja kolla och boka tåg och en natt på jumbo hostel tror jag. Semestern börjar på en måndag men på söndagen går direkt flyg till arlanda som han ska försöka komma med, tyvärr kommer det fram så himal sent på natten (kl 1) att jag inte orkar åka och hämta honom så han får nog stanna en natt på vandrarhemmet och ta ett tåg på morgonen. På det viset slipper han iaf spendera hela första semesterdagen på resande fot och kommer upp till oss senast vid lunchtid. Kanon! Om det nu gick så ser jag ännu mer fram emot semestern


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0