12e Juli – Dagen med alla besök

Hade tänkt beta av 2 besök den här dagen, och trots sen ankomst av den första kompisen hann jag ändå med fler besök. Kompis nr 1 kom som vanligt med presenter till barnen, och nu även till mig eftersom jag fyllt 30. Jätte trevligt så klart, men jag får jätte dåligt samvete för att jag inte hade presenter med även till deras lilla flicka. Tyvärr går det ju inte att ta med grejer när jag reser själv, har ju fullt sjå med att få med kläder så att det räcker till mig och barnen...hoppas de förstår! Sedan kom min ex pojkväns syster och hennes barn. När hon var på väg att åka kom min farmor och sedan en av mina gamla vänner ”från byn”. Alltid lika trevligt att se er allihopa och jag hoppas vi hinner ses igen innan vårt sverige besök är över.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0