Vilka oväder i natt!

Inatt har det stormat och åskat kan jag säga. La mig sent, somnade senare och sov dåligt, ingen speciellt bra kombination. Fastnade i msn chatt med en kompis igår kväll, vi hade mycket att prata om och när jag väl la mig låg jag rätt länge och tänkte på det vi pratat om. Sedan vaknade jag flera gånger inatt och låg och lyssnade på åskan som var precis ovanför oss och funderade om jag skulle ha gått upp och stängt dörren till tvättstugan.

Den här veckan ska maken bara jobba en dag så jag hoppas det blir en toppen vecka!


Kommentarer
Junitjej

Fy för storm!

2009-01-05 @ 08:29:28
URL: http://junitjejen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0