Sjuuuuuk

Borde väl ha förstått att jag inte skulle slippa undan....nu är det alltså min tur att bli sjuk. Fast jag får väl eg se det positiva i det hela att inte vi varit sjuka båda två samtidigt, det hade ju blivit totalt kaos!

Igår sken solen helt underbart varmt men vi måste ju packa åtminstone lite grejer varje dag så maken tog med sig barnen ut och jag packade. Fyllde upp 5 banankartonger från skrubben så jag fick väl gjort en hel del tycker jag. På tisdag ska vi köra bort dem till garaget där de ska stå tills vi målat färdigt och kan ta dem till nya huset. Måste ju göra lite plats i gästrummet så vi kan ställa mer packade kartonger där.

Idag tog maken med sig barnen ut i solen igen för att leka lite så fick jag lite vila, tänk så mycket bättre man sover i soffan när man får lite vinkel. Vi har ju en sån där underbar soffa där man kan fälla ut fotstöd och skjuta tillbaka ryggstödet så man får ungefär det som kallas viloläge på barnvagnar. Lunch åt vi hos svärmor, helt ok faktiskt men det kanske är för att jag är så pass avtrubbad att jag verkligen inte orkar bry mig. Sedan hem för att vila lite, jag och sonen sov på soffan. Jag älskar verkligen att ha honom så nära. Just nu nattar maken barnen och jag sitter utslagen i soffan med laptopen i knät med Animal Planet på tvn. Ska nog ta mig en kopp te med honung men sen blir det nog natten för mig, verkligen helt utmattad.


Kommentarer
Therese Lindberg

Krya på dig! x

2009-01-19 @ 11:16:13
URL: http://thereselindberg.blogspot.com
Anonym

Detsamma vännen!

2009-01-19 @ 23:15:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0