Stress, stress och stress

Just nu känner jag mig redo att kasta in handduken....det har varit så hysteriskt stressigt på slutet att jag känner mig helt slutkörd. Dottern har idag vägrat sova och bara gnällt, massa jobb hänger över mig förutom flytten och nu har jag jätte ont i magen, som mensvärk ungefär, undrar om det kan vara sprialen som spökar? Maken skulle flyga till Birmingham men med all snö som kommer i England fick de åka till Manchester istället och passagerarna får åka buss så allt kommer ta minst 4 extra timmar. Tror jag ska mata dottern tidigt ikväll och kasta mig i säng, det är helt enkelt inte min dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0