Mer död än levande....

Om jag tyckte jag var utmattad och trött förut så är det inget mot vad jag är idag. Det blev ingen familje utflykt imorse, jag och sonen tog oss till lekparken medan maken och dottern åkte hem och packade ihop i klädkammaren. Sonen och jag kom hem lagom till lunch och eftermiddagen har vi grejat ytterligare. Nu är det verkligen bara småplocket kvar. Förkylningen är kvar, lite sämre oxå, hostar jätte mycket emellanåt igen och kroppen orkar verkligen ingenting. Ska se om jag orkar hålla mig vaken till Girls Next Door på E!, annar blir det sängen snart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0