Lite tomt i bloggen

Sen senast har inte mycket hänt, minns inte om jag skrev om smärtan jag hade i huvudet, det känndes som skallen skulle spricka varje gång jag hostade eller om jag böjde mig framåt. Pappa föreslog bihåleinflammation och mamma höll med. Gick till läkare som bekräftade diagnosen och han hävdade att jag inte alls var förkyld utan allergisk (hayfever) och ordnierade nässpray och allergitabletter. Kände mig himla besviken när jag gick därifrån, hade så ont att jag höll på att dö och tänkte att jag vet ju hur allergi känns och det hade ju inte kliat i halsen så där som det gör annars. Knappt en dag senare mådde jag redan bättre, jag vågar hosta ordentligt nu och visst gör det fortfarande ont, men inte så farligt. Vi får se om de här allergi tabletterna gör någon skillnad för min "förkylning" men när jag tänker efter har nog även förkylningssymtomen varit bättre idag. Tänk om det var så enkelt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0