Chockbesked...

...eller kanske inte? Precis när vi var på väg ut genom dörren för att åka till skolan ringde telefonen. Något sa mig att jag borde svara och sprang upp igen. Det var makens syster, hon frågade efter maken men jag sa att han jobbar. Då släpper hon bomben, hon ska separera från sin man. Egentligen inte en chock, vi har väl nästan väntat på det här men å andra sidan är hon ju så pass religiös att jag trodde hon skulle "ta" vad som helst. Jag känner mig ledsen på ett sätt, för ingen vill väl behöva gå igenom en separation men å andra sidan förtjänar hon bättre. Nu vet jag inte så många detaljer hur det varit på slutet men hon sa "he made his decision and I cant have a relationship like that" men jag hoppas verkligen jag får en chans att prata med henne, hon behöver pepp att förstå att man inte behöver ta skit i ett förhållande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0