Upp och ner, ner och upp

Det går verkligen upp och ner....de senaste dagarna har inte varit några toppdagar direkt. Jag har varit extra stingslig och trött. Huvudvärken har varit lättframkallad och rent allmänt har jag inte varit på topp. Lite trist kanske när man har besök men inget jag kan hjälpa. Har iaf tagit mig samman och kört en stund på crosstrainern idag, det är omöjligt att göra när jag är ensam med barnen, båda är framme direkt och är i vägen och vill att man ska leka med dem så fort man kliver på.


Kommentarer
Sara

Snygg blogg!



Tycker att det låter som att du behöver avlastning så att du kan göra lite saker för din egen skull också. :-)

2009-08-20 @ 10:13:01
Pupa

Avlastning skulle jag få om jag bad om det men det finns ingen tid till det med besök den här veckan och pappa som kommer nästa vecka...Jag får stå ut och ta det senare :)

2009-08-22 @ 08:16:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0