Suck...

Igår ringde vi till läkaren för att kolla om mitt senaste blodprov hade blivit bättre. Jag tror jag glömt nämna det men när jag var i Sverige hade läkaren ringt till maken för att säga att blodprovet jag tog dagen innan jag åkte hade varit sämre igen och att jag var tvungen att äta mer kortison igen. Nu var vi alltså rätt intresserade av att veta huruvida det gått ner igen och se om jag kunde minska lite på kortisonet tills mitt nästa besök men tyvärr visade det sig att levervärdet gått ner lite, men bara så lite att det egentligen räknades så nu fick jag gå upp på kortisonet ännu mer :( Fy f*n vad hopplöst det känns ibland....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0