Planet har landat!

Nu har planet med pappa och brorsan landat. Sitter här lite spänt och väntar på dem, det ska bli kul att ha dem här. Svärfar (och kanske svärmor) tar hand om hämtningen eftersom maken jobbar och jag har svårt att hämta utan barnvagn om jag ska ha barnen med. Barnen har nyss somnat och jag har röjt upp leksakerna som de draigt ut under dagen.

Förmiddagen idag spenderades till att torka golv och fixa lite och efter lunch åkte maken till jobbet. Jag och barnen varvade ner i soffan och kl 16 var vi iväg till lekparken och träffade en engelsk mamma som jag fått kontakt med via något forum på nätet. Hon har 3 barn och verkade jätte trevlig! Hon bor i samma by som oss och det vore verkligen trevligt att lära känna någon som bor på promenad avstånd så man kan träffas mer spontant.

Nu på kvällen har jag shoppat loss på ebay åt min kära mor, hon har äntligen bestämt sig för att köpa en digital kamera (så hon kan dokumentera londonresan) så vi har köpt kamera och tillbehör. Jätte trevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pupa

hemma mamma med två barn, svenska men bor i Dubai, celiaki och leversjukdom (AIH).

RSS 2.0